Happy ending for 2011

6:51 PM




Salam,
Bagaimana dengan azam yang belum tercapai? Huhuhu.




Dalam setahun ne ada 11 novel seja aku termampu baca, dan bila masuk U baru, semuanya terstuck okey. Haha. Ndak pa lah yang penting kita sua akan meninggalkan 2011. Aku mau imbas kembali masa2 2011 aku dulu. Dengan kemudahan canggih semuanya pasti akan lebih senang kan. FACEBOOK TIMELINE!

Okey 2011, aku graduated dari KML dan masuk UMS (seriously penting kah mo bagitau pasal ne?)

Kenangan masa di KML ~ Family outing f5t27, t28,t29~  Okey muka aku cepat terbakar ah.. aish..




2011 adalah tahun melepaskan geram~ fiuhh..

Sampai sekarang HP7 part 2 sama Misteri Jalan Lama blum lg aku tertengok. ndak pa.. abiss exam t~ hehe

Yay! Graduated sua dari belajar english.. Pas ne 5 semester akan datang ndak lah aku blajar English lg~ ngehehe


Erm no komen.. aku mok belajar jadi straight. haha.. ndak bah saja jak men2.. jangan fikir bukan2 ah..~ XP Mau kasih popular budak ne. Dia lawa kan sini?? Kui2.

Saya Cahya Qasehnya ending up in 2011 as Nur Atiqah Zakaria
Aku punya azam tahun ne:
~ mau kasih habis baca 25 buah novel dalam 2012
~ mau dapat 4.00 dalam exam sem 1 and sem 2 and sem 3 d UMS (amiin)
~ cari boyfrend daripada kalangan engineer (ayat bleh blah, pasangan hidup ada sua, boyfren byk borang kosong, ngee)


LAST BUT NOT LEAST. HAPPY NEW YEAR 2012 PEEPS~ Happy ending of 2011. Yay~ 




You Might Also Like

2 Comments