My Secret Wish From Almari Si Pari-pari

8:41 PM

Salam, entri kali ne kira rahsia juga lah sebab aku tak pernah bagitau ibu bapa aku pasal ne. Korang lah org first yg akan tahu. Kui2. Kalau suka hit the LIKE button (sila abaikan pancing LIKE haram, hua3).


Aku nak wat entri ne untuk entri special wat Almari Si Pari-pari (upss, spatutnya benda tuh rahsia, ala, pecah dah rahsia, haha).  Contest ne sumanya pasal perfumes, sepa tak suka perfumes aku takleh nak kata apa, sepa suka perfumes aku pun takleh kata apa-apa sebab aku bukan saudagar perfumes. 18 tahun aku hidup didunia ne memang dan memang semulajadilah aku suka wangi-wangian, korang suka tak? 

Sekarang aku ada perfumes sebotol kecik sperti dalam gambar :


Haruman dia sweet, menenangkan, dan bebas alkohol. Perfumes ne aku tempah dengan senior aku dulu. Pada permulaannya tempahan aku sepatutnya ANNA SUI, tapi dah takda rezeki nak wat camna. Kakak senior tu kata ANNA SUI perfumes tuh memang wangi. Aku pun belum pernah lagi menikmati keharuman ANNA SUI tuh, cuma sekadar menjadi halwa telinga ja.

Untuk future aku nak perfumes Flora by Gucci. Yg kita rakyat Malaysia selalu tgk iklan kat tb tuh. 

Dah ingat dah iklan dia? Kalau mc belum telintas cuba try test ne:





Ingat dah kan? Hehe, sebab2 aku nak sangat perfumes adalah seperti berikut (ayat skema) :

1. Bukan pasal harga, sbb bila Google pergh RM100++, tapi sebab harga dia mahal sebab perfumes ne mesti bermutu kan? Jadi mestilah pasal mutu dan reputasinya. Lagipun Gucci salah satu brand aku belum pernah pakai dalam hidup lagi. 
2. Faktor kedua adalah keanggunan dan gaya persembahan perfumes yg elegant. Aku suka tgk casing dia.
3. Sebab aku tertarik dgn iklan dia. Seperti keanggunan seorang gadis lebih terserlah. Antara bunga yg terharum dikelilingi bunga yg harum. Begitulah perumpamaannya.
Sekian sahaja coretan aku dengan harapan menang. Hehe.

You Might Also Like

6 Comments